Go to content.

Levering, Returnering & Reklamation

Læs her om leveringsbetingelser, leveringstider og reklamation.

Leveringsbetingelser

Vi leverer uden beregning til alle adresser i Danmark (undtagen til Færøerne og Grønland). Hvis du ønsker levering til en adresse i Europa, kan vi arrangere dette mod et leveringsgebyr. Kontakt kundeservice på
49 11 12 20 for mere information.

Leveringstiden er 2 hverdage for nye kunder, og ellers har vi levering fra hverdag til hverdag, når ordren afgives inden kl. 13.00. I tilfælde af restordrer, vil vi kontakte dig omkring nyt leveringstidspunkt og/eller erstatningsprodukt. 

Når du bestiller dine varer via Coloplasts webshop og udfylder din email og/eller mobilnummer, kan du følge forsendelsen. Du modtager en sms, når pakken leveres eller kan afhentes på et aftalt udleveringssted.

 

To mænd sidder ved en computer
Returnering af produkter

Når vi har aftalt, at en forsendelse skal returneres, vil vi efter aftale med dig arrangere tid og sted for afhentning. 

Kvinde sidder med sin laptop på skødet
Reklamation

I henhold til købeloven.

Ved reklamation er det en stor hjælp, hvis lot nummer på varen kan opgives. Lotnummer findes enten på detailæsken eller er trykt direkte på produktet.

3 kvindelige ansatte fra Coloplast Kundeservice
Fik du svar på dine spørgsmål?

Hvis du har brug for hjælp, er vi klar på telefonen til at hjælpe dig alle hverdage mellem 8.30 - 15.00 på telefon 49 11 12 20.